دختر داغون







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





بی فایدست

یه روز خودت دوباره میای سراغ عکسام سراغ اون عکس هایی که خودت پرتشون کردی رو زمین  اما ناراحت نشدم اروم نشستم رو زمینو برات جمشون کردم دادمشون بهت و رفتم فقط بهت گفتم یه روز دلتنگم میشی اینو گفتمو رفتم  وقتی رفتم خنده ای کردیو گفتی برو  بی تو که پایان دنیا نیست!چندماه گذشتو نیومدم فهمیدی غضیه جدیه تا اینکه خبر بهم دادن دلت شکسته شده از یکی که تورو ازم گرفت! مطمن هستم تو اون لحظه عکسامو گرفتیو گفتی حق باتو بود !!اما دیگه فایده نداره



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط Banoye Sorkh در 7:5 PM | |